Dámská bambusová košilka JESSICA - Velikost: S, Barva: Růžová
Dámská bambusová košilka JESSICA - Velikost: S, Barva: Růžová
Pohodlnou noční košilku JESSICA s roztomilým vzhledem si zamilujete na první pohled. Bambusové vlákno je hebounké jako pírko, takže ani necítíte, že ho máte na sobě. Více
Pohodlnou noční košilku JESSICA s roztomilým vzhledem si zamilujete na první pohled. Bambusové vlákno je hebounké jako pírko, takže ani necítíte, že ho máte na sobě. Více
Dámská noční bambusová košilka JESSICA
Pohodlnou noční košilku JESSICA s roztomilým vzhledem a krajkou si zamilujete na první pohled. Bambusové vlákno je hebounké jako pírko, takže ani necítíte, že ho máte na sobě. Navíc zajišťuje přirozenou antibakteriální ochranu a je tak vhodné i pro ženy trápící různé kožní alergie či ekzémy.
Noční košilka je dárkově balena v luxusním dárkovém boxu.
Výhody bambusového vlákna:
- Bambus je příjemně měkký, regulující teplotu - v zimě vás udrží v teple a v létě svěží.
- Vysoká prodyšnost - bambus absorbuje až o 70% více vlhkosti než bavlna a rychleji ji uvolňuje do svého okolí
- Antibakteriální - brání tvorbě bakterií a předchází vzniku nepříjemných pachů a potních skvrn, je antistatický, šetrný k životnímu prostředí, sametově měkký, pohodlný na nošení
Materiál | Bambusové vlákno 100% |
---|---|
Ostatní | Antibakteriální a hypoalergenní |
Vlastnost | Na ramínka, S krajkou |
Balení | V dárkovém boxu |
Druh | Noční košilka |
Certifikát kvality | |
Prací symboly | |
Barva | |
Výrobce | Luisa Moretti |
Recenze produktů | Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili. |
Luisa Moretti | S | M | L | XL |
Konfekční velikost | 34 - 36 | 38 - 40 | 40 - 42 | 42 - 44 |
Délka | 93 cm | 93 cm | 93 cm | 93 cm |
Materiál | Bambusové vlákno 100% |
---|---|
Ostatní | Antibakteriální a hypoalergenní |
Vlastnost | Na ramínka, S krajkou |
Balení | V dárkovém boxu |
Druh | Noční košilka |
Certifikát kvality | |
Prací symboly | |
Barva | |
Výrobce | Luisa Moretti |
Recenze produktů | Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili. |