💣 - 20% sleva na všechny Dámská a pánská pyžama a Noční košilky 🎁 s kódem: PYZAMA20

Dámské pyžamo AGNES

Dámské pyžamo AGNES


Něžný, romantický květinový potisk dámského pyžama AGNES potěší všechny slečny a ženy, které chtějí vypadat za všech okolností elegantně, a přitom nechtějí slevit ze svých nároků na pohodlí. Více

1 799 Kč s DPH
Varianta vyprodána

ks

Něžný, romantický květinový potisk dámského pyžama AGNES potěší všechny slečny a ženy, které chtějí vypadat za všech okolností elegantně, a přitom nechtějí slevit ze svých nároků na pohodlí. Více

Dámské pyžamo AGNES

Něžný, romantický květinový potisk dámského pyžama AGNES potěší všechny slečny a ženy, které chtějí vypadat za všech okolností elegantně, a přitom nechtějí slevit ze svých nároků na pohodlí.

Dlouhý rukáv a dlouhé nohavice se postarají o váš komfort i ve spánku. Pyžamo je z kvalitní, příjemné 100% viskózy o gramáži 190 g/m2.

Známý výrobce GUASCH dodává tento noční oděv ve velikostech S, M, L, XL a XXL, a to v luxusním dárkovém balení.

Parametry
Materiál 100% Vizkóza
Gramáž 190 gr / m²
Vlastnost Dlouhý rukáv, Se zdobením
Balení V dárkovém boxu, Eco-friendly
Druh Pyžamo
Zapínání Na knoflíky
Certifikát kvality OEKO-TEX Standard 100 Recycled 100
Prací symboly Maximální teplota 30 ° C Výrobek se nemůže bělit Žehlení při maximální teplotě žehlicí plochy 110 ° C Výrobek nelze sušit v bubnové sušičce
Barva Světle modrá
Výrobce GUASCH
Recenze produktů Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili.
Guasch S M L XL
Konfekční velikost 34 - 36 38 - 40 40 - 42 42 - 44
Délka kalhot 96 cm 96 cm 96 cm 96 cm
Materiál 100% Vizkóza
Gramáž 190 gr / m²
Vlastnost Dlouhý rukáv, Se zdobením
Balení V dárkovém boxu, Eco-friendly
Druh Pyžamo
Zapínání Na knoflíky
Certifikát kvality OEKO-TEX Standard 100 Recycled 100
Prací symboly Maximální teplota 30 ° C Výrobek se nemůže bělit Žehlení při maximální teplotě žehlicí plochy 110 ° C Výrobek nelze sušit v bubnové sušičce
Barva Světle modrá
Výrobce GUASCH
Recenze produktů Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili.