💣 - 20% sleva na všechny Dámská a pánská pyžama a Noční košilky 🎁 s kódem: PYZAMA20

Kosmetická taštička BLOSSOM

Kosmetická taštička BLOSSOM


Praktická kosmetická taštička BLOSSOM z česané 100% bavlny ochrání vše, co do ní uložíte, a to díky gumové fólii. Ta je uvnitř a zabraňuje prosáknutí. Více

Původní cena 499 Kč. Ušetříte 20% (100 Kč) 399 Kč s DPH
Varianta vyprodána

ks

Praktická kosmetická taštička BLOSSOM z česané 100% bavlny ochrání vše, co do ní uložíte, a to díky gumové fólii. Ta je uvnitř a zabraňuje prosáknutí. Více

Kosmetická taštička BLOSSOM

Praktická kosmetická taštička BLOSSOM z česané 100% bavlny ochrání vše, co do ní uložíte, a to díky gumové fólii. Ta je uvnitř a zabraňuje prosáknutí. Taštička díky vkusné kombinaci bílé barvy a půvabné květinové výšivky v barvě lila bude ozdobou každou koupelnu.

Gramáž této kvalitní bavlny je 380 g/m², rozměry taštičky činí 20 x 15 cm.

Lze k ní objednat i luxusní dámský župan, ručník a osušku BLOSSOM

 

Parametry
Materiál Česaná prémiová bavlna 100%
Gramáž 380 gr / m²
Ostatní Antibakteriální ochrana MICROBAN
Certifikát kvality Microban OEKO-TEX Standard 100 Recycled 100 TSE
Prací symboly Maximální teplota 40 ° C Výrobek se nemůže bělit Výrobek se nesmí chemicky čistit. Nesmí se odstraňovat skvrny organickými rozpouštědly Žehlení při maximální teplotě žehlicí plochy 150 ° C Výrobek se může sušit v bubnové sušičce při nižší teplotě sušení
Barva Bílá
Výrobce Soft Cotton
Recenze produktů Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili.
Materiál Česaná prémiová bavlna 100%
Gramáž 380 gr / m²
Ostatní Antibakteriální ochrana MICROBAN
Certifikát kvality Microban OEKO-TEX Standard 100 Recycled 100 TSE
Prací symboly Maximální teplota 40 ° C Výrobek se nemůže bělit Výrobek se nesmí chemicky čistit. Nesmí se odstraňovat skvrny organickými rozpouštědly Žehlení při maximální teplotě žehlicí plochy 150 ° C Výrobek se může sušit v bubnové sušičce při nižší teplotě sušení
Barva Bílá
Výrobce Soft Cotton
Recenze produktů Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili.