💣 - 20% sleva na všechny Dámská a pánská pyžama a Noční košilky 🎁 s kódem: PYZAMA20

Pánská noční košile SILVIO

Pánská noční košile SILVIO


Bavlněná noční pánská košile SILVIO od španělské společnosti GUASCH je mimořádně kvalitní a pohodlná. Více

1 699 Kč s DPH
Upřesněte výběr produktu
Varianta vyprodána

ks

Bavlněná noční pánská košile SILVIO od španělské společnosti GUASCH je mimořádně kvalitní a pohodlná. Více

Pánská noční košile SILVIO

Bavlněná noční košile SILVIO je luxusním kouskem pro váš noční odpočinek. Vyrobena z měkké 100% bavlny o gramáži 115 g/m2, nabízí maximální pohodlí a prodyšnost. Se zapínáním na tři knoflíčky u krku a praktickou kapsou na prsu máte vše, co potřebujete. 

Pánská noční košile SILVIO je dodávána v elegantním dárkovém boxu, což ji činí skvělým dárkem. Vybírat můžete z velikostí M, L, XL a XXL.

Muži ve více než 50 zemích světa už této španělské značce, která je od roku 1859 ztělesněním elegance a luxusu, podlehli. Užijte si i vy komfort a styl s touto pánskou noční košilí.

Parametry
Materiál Bavlna 100%
Gramáž 115 gr / m²
Vlastnost Dlouhý rukáv
Balení V dárkovém boxu, Eco-friendly
Druh Celoroční
Certifikát kvality OEKO-TEX Standard 100 Recycled 100
Prací symboly Maximální teplota 30 ° C Výrobek se nemůže bělit Žehlení při maximální teplotě žehlicí plochy 110 ° C Výrobek nelze sušit v bubnové sušičce
Barva Tmavě modrá
Výrobce GUASCH
Recenze produktů Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili.
Guasch  M L XL XXL
Konfekční velikost 40 - 41 42 - 43 44 - 45 46 - 47
Pas 84 - 88 cm 92 - 96 cm 100 - 104 cm 108 - 112 cm
Délka 100 cm 100 cm 100 cm 100 cm
Materiál Bavlna 100%
Gramáž 115 gr / m²
Vlastnost Dlouhý rukáv
Balení V dárkovém boxu, Eco-friendly
Druh Celoroční
Certifikát kvality OEKO-TEX Standard 100 Recycled 100
Prací symboly Maximální teplota 30 ° C Výrobek se nemůže bělit Žehlení při maximální teplotě žehlicí plochy 110 ° C Výrobek nelze sušit v bubnové sušičce
Barva Tmavě modrá
Výrobce GUASCH
Recenze produktů Zveřejněné recenze pochází od spotřebitelů, kteří si výrobek skutečně zakoupili.