Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat společně s daňovým dokladem k reklamaci na níže uvedené adrese. Zde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

SOFT COTTON s.r.o.
Showroom & Factory Store
Frýdecká 770/291 
719 00 Ostrava

Po - Pá 9.00 - 15.00

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:

SOFT COTTON s.r.o.
Showroom & Factory Store
Frýdecká 770/291 
719 00 Ostrava

V balíčku nesmí chybět

  • Kopie daňového dokladu 
  • Vyplněný reklamační formulář - můžete si stáhnou zde.

Jakmile se nám zboží vrátí, dáme Vám ihned vědět a zašleme e-mail o přijetí reklamace. Všechny reklamace vyřizují naši zaměstnanci ve spolupráci s výrobcem.

Dále v průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, tedy zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo bankovního účtu, na který máme danou částku převést.

Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. e-mailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průbežně informovat.

Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem do 3 dnů od přijetí reklamace.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Kontaktní telefon reklamačního oddělení:  + 420 777 665 111

Více jak 50.000 produktů skladem

Více jak 50.000 produktů skladem

Express doručení 24 hodin

Express doručení 24 hodin

Bezproblémové a rychlé vrácení

Bezproblémové a rychlé vrácení

Špičková kvalita výrobků s certifikáty

Špičková kvalita výrobků s certifikáty