Snadná reklamace

Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat společně s daňovým dokladem k reklamaci na níže uvedené adrese. Zde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

SOFT COTTON s.r.o.
Showroom & Factory Store
Janáčkova 20a
702 00 Ostrava

Po - Pá 9.00 - 16.00

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:

SOFT COTTON s.r.o.
Showroom & Factory Store
Janáčkova 20a
702 00 Ostrava

V balíčku nesmí chybět

  • Kopie daňového dokladu 
  • Vyplněný reklamační formulář - můžete si stáhnou zde.

Jakmile se nám zboží vrátí, dáme Vám ihned vědět a zašleme e-mail o přijetí reklamace. Všechny reklamace vyřizují naši zaměstnanci ve spolupráci s výrobcem.

Dále v průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, tedy zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo bankovního účtu, na který máme danou částku převést.

Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. e-mailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průbežně informovat.

Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem do 3 dnů od přijetí reklamace.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Kontaktní telefon reklamačního oddělení:  + 420 608 111 158

Výhody e-shopu Soft Cotton.cz

  • ikona

    Více jak 20.000 produktů skladem

    Výhradní dovozce značky Soft Cotton a Luisa Moretti pro Českou a Slovenskou republiku.
  • ikona

    Poštovné zdarma a 1099 výdejních míst!

    Při nákupu nad 2.499 Kč,- neplatíte poštovné.
  • ikona

    Express doručení 24 hodin

    Zboží odesíláme ihned po objednání z vlastního skladu, doručení následující pracovní den u objednávek do 13.00h.
  • ikona

    Špičková kvalita výrobků s certifikáty

    OEKO-TEX Standard 100, GLOBAL ORGANIC, MICROBAN antimicrobial, CONFIDENCE in textile, TSE kvalita.
  • ikona

    Kamenná prodejna a certifikovaný e-shop

    Ověřeno zákazníky HEUREKA, člen asociace APEK.
  • ikona

    30 dní prodloužená záruka vrácení zboží

    Do 30 dní můžete zboží BEZ ŘEČÍ vrátit nebo vyměnit.
Nahoru